Otvírák na pivo jako promodárek, je zárukou radosti každého obdarovaného muže.

Naše potenciální i stávající zákazníky je třeba navnadit a poté jim čas od času ještě sdělit, že jsou pro nás důležití, že si jich považujeme.

Nejlepším takovým tahem jsou reklamní předměty. Tak zvané promodárky. Obzvlášť v tom dnešním spěchu a shonu taková pozornost potěší každého. Od malého dítěte po starší důchodkyni.

Musíme, ale také trochu popřemýšlet, jakou tou reklamní drobností koho z nich obdarovat, protože i zde jasně platí, že nejlepší reklama je reklama cílená. Prostě je to tak. Když si už opatříme nějaké ty patrony, měly by zasáhnout svůj cíl a ne je tak zvaně vypicat jen do vzduchu. Pokud chcete svým zákazníkům sdělit, že si jich vážíte, je skvělé je obdarovat nějakou drobností, ale je potřeba se tou drobností trefit do zákazníkova vkusu, nebo potřeb.

Jsme národ šetřilů, nejraději nakupujeme v akci, hledáme na slevových portálech, sháníme promo kódy, prostě kde můžeme ušetřit, nebo být odměněni po tom sáhneme.

otvírák

Takové promo dárečky jsou také úžasným lákedlam pro zákazníky internetových obchodů. Vsaďte se, že když ve svém obchodě na internetu uděláte akci za nákup nad určitou částku dostane zákazník zdarma dárek, že většinou zákazníci do košíku přihodí zboží, které ani koupit nechtěli, jen aby dosáhli na svoji odměnu.

otvírák

Pak už zbývá vybrat pro daného zákazníka ten správný dárek. Pokud bude nakupovat žena kosmetické výrobky, je tím nejlepším reklamním předmětem získaným za odměnu kosmetická taštička. Zákaznice sice chtěla koupit pouze řasenku, ale zlákána kosmetickou taštičkou, přihodí do svého košíku ještě rtěnku a tužku na oči, aby dosáhla požadované hodnoty nákupu pro získání odměny. Pokud máte obchod s rybářskými potřebami, určitě se trefíte do oka svému zákazníkovi reklamním otvírákem na pivo. Na těch rybách mu určitě přijde vhod. I u vás zákazník rád přidá k nákupu ještě dvoje háčky, aby se dočkal spolu se svojí objednávkou i dárečku.